+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Parkhotel Kašperské Hory Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 556 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Božena Havlíčková

andere Gruppe, 2.4.2016

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Celkové hodnocení: 2-

  • Pohodový a slušný personál. Krásné prostředí masáží a speleologie !! Neskutečně krásné. Okolní příroda, městečko.

  • 1.Nelze platit drobnou útratu /restaurace, masáže aj./ až na konci pobytu. Pořád musí s sebou člověk nosit peníze. 2.Při nástupu v neděli jsme navštívili vaši restauraci na oběd. Za 670,-Kč to by la hrůza !!! Ten knedlík v té polévce !!!! Švestková omáčka!!!! A moje suché a studené brambory posypané sušenou petrželkou u nedochucené ryby na to se nedá zapomenout!! Opravdu gastronomický zážitek. Budu doporučovat všem. 3.Na pokojích chyběla hloupá lžíce na nazouvání obuvi - dnes všude standard. 4.Ať se pokojské snažili sebe více chybí vám župany velikostí XXL- s tím jsem se ještě nesetkala. 5. A poslední věc ty vaše ručníky !!! Drsné tvrdé a divně zavánějící. O otřepech na koncích se už ani zmiňovat nebudu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jaroslav Zvěřina

Älteres Paar, 22.4.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • ....procedury a prostředí v balneo provozu, bazén, ochota zaměstnanců, chutné jídlo, milá a vstřícná obsluha při snídani a večeří, příroda a klid.....

  • ....chyběla lednice a varná konvice na pokoji (v jiných hotelech standard) ev veřejné přístupný nápojový automat v hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Martin

Einzelreisender, 12.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Špatné odhlučnění, v noci bylo slyšet že někdo nad pokojem splachuje a to budilo celkový dojem z pobytu, myslím že to neodpovídá cena pobytu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr Žerava

Einzelreisender, 14.12.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.11.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Nevhodně umístěná postel a na kolečkách a nezodpovědnost lidí co se týká respirátorů - třeba při používání u snídaně (přidávají si lidé bez nich) a nikdo jim nic neřekl.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Postel má kluzáky na dvou nohách pro lehčí manipulaci při úklidu. Jedná se o standardní vysokou hotelovou postel. Zodpovědnost za dodržování hyg. nařízení je záležitost hosta. Zaměstnanci nejsou kontrolním orgánem (hygiena, policie). Ze strany hotelu jsou dodržena veškerá epidemiologická nařízení, včetně nošení roušek.

Jiřina

Älteres Paar, 22.9.2019

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ochotný personál.

  • Na tu cenu docela prostý pokoj, bez ledničky, malinká TV. Lázeňské služby obsazené.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Pobyt jste měla pravděpodobně objednán bez lázeňských procedur. S rizikem, že bude vyprodáno musím počítat pokud to nemám zajištěno předem. Nejsme hotel kategorie, který má minibary na pokojích, jinak pokoj splňuje vše co má splňovat.
Jaroslav Fischer

Kateřina

Älteres Paar, 3.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Alena

Älteres Paar, 26.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Vstřícný, milý personál, čistota pokoje a společných prostor byla dobrá.

  • Měli jsme v hotelu snídaně, byly jednoduché, pravda vždy po chvíli vše doplnili, ale byly jen 2 druhy salámu max. 3 druhy, málo zeleniny, malý výběr jídla - vždy vše stejné, málo sladkého /v neděli jen vánočka a krupicová kaše/. Večeře jsme neměli, ale jednou jsme na večeři zašli, jídlo mi nechutnalo, nepoměr ceny a kvality. Restaurace byla již ve 21 hod. zavřená, takže jsme na pivo museli jinam. Nejsem až tak náročná, často jezdíme a navštívili jsme již hodně hotelů, musím proto uvést, že zde platí za hodně peněž málo muziky.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Věra Světlá

Älteres Paar, 24.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • klidné prostředí, ubytování, snídaně, lázně

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za pozitivní hodnocení Vašeho pobytu.
Jaroslav Fischer
ředitel hotelu

Anonym

Einzelreisender, 18.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Richard Poláček

Älteres Paar, 30.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 5.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • prijemna recepce

  • prekvapil nas velmi neprijemny az arogantni personal restaurace, snidane byla svou kvalitou neodpovidajici typu zarizeni co do vyberu i kvality potravin

Persönlich
3
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za Vaše hodnocení, okamžitě bylo z naší strany reagováno na Vaše podněty.
S pozdravem, J. Fischer

Dana Solarová

Älteres Paar, 3.10.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Prostředí, personál i procedury bez jediné chybičky. Již jednou jsme v tomto hotelu byli, proto jsme se rádi vrátili.

  • Jelikož v termínu našeho pobytu byl možný pokoj pouze superior, za který jsme si připlatili očekávali jsme opravdu větší komfort. Třeba alespoň ledničku. Bylo nám sděleno, že byly staženy. Vzhledem k tomu, že jsme v hotelu již jednou byli a to v klasickém pokoji, mohu srovnávat. A myslím, že plus 2000kč je dost na to, aby byl poznat rozdíl. A ten byl opravdu minimální. S pozdravem Solarová Dana

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Ledničky na pokojích byly postupně staženy v roce 2013. Hotel není v kategorii, kde je povinnost provozovat minibary a ledničky. Na pobytovém balíčku "Kouzelná Šumava" je cenový rozdíl mezi pokojem standard a superior 550,-- Kč. V tomto cenovém rozdílu prodáváme pobyt cestovním kancelářím. Jakou provizi si cestovní kanceláře na pobyt a rozdíl v pokojích přidají bohužel my neovlivníme. Příště si zakupte pobyt přímo u nás na recepci a jistě dosáhnete daleko výhodnější ceny. To je jediné co Vám můžeme poradit. Jaroslav Fischer

Anonym

Einzelreisender, 21.6.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 17.3.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • postele,propojení s parkem

  • poměrně opotřebené, ručníky,osušky,koupelnový závěs,některé koberce, malá velikost županů

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jana Porkátová

Einzelreisender, 13.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • krásné prostředí hotelu a okolí. Klidný a příjemný hotel. Moc hezký bazén k volnému použítí. Příjemné a ochotné chování recepčních, obsluhy restaurace a úklidové služby. Bohatý výběr snídaňového menu.

  • špinavá okna u bazénu, úzká nabídka lázeňských služeb. Lázeňské protory jsou krásně a vkusně zařízené, jen dle mého názoru mají ještě větší potenciál k využití procedur.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Porkátová,
mnohokráte děkuji za Vaše hodnocení pobytu. V lázních máme zájem udržet výhradně procedury zaměřené na bylinné a přírodní produkty. V tomto směru byla nabídka také rozšířena o přírodní kosmetiku, připravujeme masáže bylinnými měšci.
V bazénových oknech jsou poškozena některá dvojitá okna, která jsou trvale zamlžena a nepůsobí dobře vzhledově. Není to o úklidu, je to o výměně atypického prosklení, které je v plánu údržby.
Jaroslav Fischer
ředitel hotelu

Anonym

Älteres Paar, 23.6.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Pobyt se nám líbil,ubytování dobré i služby a okolí kouzelné.Strava perfektní.

  • Bylinné lázně Kašperské Hory je perfektní místo,krásné prostředí perfektní relaxace.

  • Jenom malá připomínka , chtělo by to,aby personál nosil na pláštích jmenovky ,aby jsme mohli konkrétně pochválit ,ale i říct negativa.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Dagmar Tylečková

Älteres Paar, 13.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Velmi příjemné prostředí spojené s profesionalitou lázeňského personálu, komfort poměrně malého počtu hostů a pohodlí hotelu dává místu jeho jedinečnost .

  • Klidné prostředí Lázeňské služby na výborné úrovni Se stravováním spokojenost

  • Téměř neustálé hučení větráku v koupelně je skutečně obtěžující. Jeho zapínání bohužel nelze regulovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení služeb, ventilátor v koupelně běží vždy 10 minut po zhasnutí světla.
Jaroslav Fischer