+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Parkhotel Kašperské Hory Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 546 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Regina

Einzelreisender, 9.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Gruppe von Freunden, 5.12.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Spokojenost moc nebyla , za cenu jsem si představovala opravdu neco jineho. Pokoj jsme meli nad kuchyni, po 1 noci po žadosti jsme dostali jiny. Strava ..no snidani mame doma bohatši než tento hotel...a večere...polotovary,... Jak jsme řikaly, tady se zastavil čas.

  • :-(

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Anonym.

Zdeněk Kotlařík

Älteres Paar, 20.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Personál totálně bez zájmu o hosty.

  • Catering na úrovni špatné závodní jídelny. K snídani jsou podávány pokrmy připravené hodně dlouhou dobu předem a jsou studené zabalené do fólie kterou se nikdo ani neobtěžuje sundat. Myslím že hotel tohoto typu by mohl mít výrazně lepší kuchyní nebo kuchaře. Celkově dojem z pobytu výrazně ovlivnil stav stravy

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Anonym

Älteres Paar, 28.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Celkově byl dojem z pobytu spíše negativní. Požadovaná cena za pobytový balíček neodpovídá kvalitě služeb a úrovni hotelu.

  • Městečko, ve kterém se hotel nachází je velmi pěkné a jeho okolí také. Ze služeb SPA je nejlepší masér.

  • Zklamáni jsme byli poměrem kvalita/cena. Na hotelu je vidět, že jeho rekonstrukce proběhla počátkem 90. let. Na pokoji není lednička. Wifi pracuje z častými výpadky. V koupelně jsme měli WC tak nízké, že bylo spíše pro děti. Strava je pouze průměrná a přesto, že vedení hotelu propaguje zdravý životní styl, včetně zdravé stravy, tak tomu nabídka neodpovídá. Při zakoupení balíčku začíná pobyt večeří, ale host nemá žádnou možnost si jídlo vybrat a musí se spokojit s jedinou možností. Pokud by byl například vegetarián, tak by měl smůlu. Na další dny si vybírá ze tří možností. Ani ty však nejsou zajímavé. Otázkou je také profesionalita SPA služeb. Jeden den má host například hřejivý zábal, ale masáž zad, která by měla následovat, je naplánována až na další den. I samotný personál uznal, že toto není ideální.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
3
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za Váš názor na poskytované služby. Zpětně se velmi těžko odpovídá na kritiku, pokud neznám minimálně termín pobytu. Prakticky denně se pohybuji mezi hosty, vše je o komunikaci a ne o předjímání coby, kdyby. V každém případě za hodnocení děkujeme.
Jaroslav Fischer

Lucie Winklerová

Gruppe von Freunden, 22.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Služby maséra- opravdu dobře poradil, profesionální práce.

  • Objednávka procedur na 6x, recepce si nepředala správné informace, problém byl i naplánovat časy procedur tak, aby vyhovovaly délce a povaze našeho pobytu. Ve finále jsme ještě znovu služby/procedury osobně procházely na recepci, aby seděla cena.

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 24.7.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
47 %
  • Dobrý den, dlouho jsem váhal, jestli vám napíši, ale zhodnotím náš pobyt od 20.7. do 24. 7. 2021. Objednali jsme si pokoj superior, bohužel pokoj č. 116 tomu neodpovídal. Okno vede přímo k zaparkovaným autům, zřejmě personál sousedního hotelu. Brzy ráno, přes den a pozdě večer nebylo možno ani větrat kvůli exhalacím z výfuků aut. Pod oknem si personál dával kouřové pauzy. Přes den, pokud jsme odešli nebylo možno ani větrat z obavy, aby nám někdo do pokoje nevlezl. Dále doporučuji si poslechnout hluk z odpadní kanalizace zřejmě z horních pokojů, v noci nás budilo každé spláchnutí a použití sprchy nebo umyvadla. Hluk byl, jako když ležíte pod vodopádem. To se panu projektantovi vůbec nepodařilo a neodpovídá to třídě hotelu. Docela nás zklamala restaurace, přes den obsluha bezvadná, ale pokud jsme chtěli jít na večeři (polopenzi jsme neměli), tak nám bylo řečeno přijďte buď do 17 hodiny nebo až po 20 hodině. To je také velmi zarážející. V Kašperkách se nám jinak líbilo, bazén bezva, park také, ale ubytování nás velmi zklamalo. Ing. Jan Čunát

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Lenka Nováková

Älteres Paar, 31.5.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Zašlá sláva hotelu, který svého času byl na úrovni. Pobyt jsme dostali jako dárek a když jsme viděli, za kolik je pobytový balíček nabízen, bylo nám jasné, že při dnešních cenách nás může jenom mile překvapit. Bohužel, nestalo se tak a pobyt jsme druhým den po snídani ukončili o den dříve.

  • Milý a ochotný personál v hotelu. Poměrně velká koupelna. Čisté lázně. Pěkný dobový interiér ve vstupní hale.

  • *Naprosto tristní snídaně, bílý rohlík a toustový chleba, máslo, šunka, sýr, pár kousků zeleniny, vajíčka. Žádný výběr. Po zakousnutí do sladkého šátečku jsem cítila plíseň. Druhý den jsme přišli o hodinu později a byl opravdu jenom rohlík se šunkou. A ty epesní šatečky z předchozího dne, které jsem podle všeho nenechávala na talíři pouze já. * Proleželé matrace a pouze jeden velmi unavený polštář, tudíž masáž zad na druhý den více než nutná. * Dveře do pokoje nedoléhaly, tudíž pokud jsme chtěli větrat ventilačkou, dveře nám bouchaly. Ale nic co by nespravila hotelová bačkora a výtisk Šumavských novin. (!) * V ceně balíčku bylo pár procedur, nicméně i když jsme se rozhodli si nějaké procedury připlatit (kompletní kosmetika, masaž nohou, zábaly atd. ) a užít si lázně se vším všudy, nedostali jsme možnost se slovy: Vikendy jsou tady nabitý, nemáme místo. Přestože v nabídce to hotel má, dokonce celou brožuru procedur. * Večeře, jedním slovem katastrofa. O salátu s uzeným losos se mi ještě teď zdá. Na druhý den jsme se do restaurace na večeři na prvni pokus nevešli a když už místo bylo, viděli jsme večeři u ostatních a raději jsme se šli najíst do restaurace na náměstí, kde jsme se shodou okolností potkali i s dalšími hosty. PZkrátka tohle ne. Ne v hotelové restauraci. * Pouze subjektivní pocit-vzhledem k vyšímu věku ostatních návštěvníků a našemu věku (do 40 let) jsme si tam s manželem připadali jaksi nepatřičně a celou dobu jsme si řikali, že na tohle jsme asi ještě moc mladí, nebo po přečtení tohodle hodnocení, někdo řekne, že i nároční. Budiž. Třeba někomu, kdo po hotelech a welness nejezdí, případne Parkhotel jako něco výjimečného. Na snídani a večeři vidi pozitivní to, že si je nemusí dělat sám a někdo ho obslouží. Proč ne. Za nás už nikdy více.

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Váš názor, je škoda, že jste Vaše připomínky neuplatnili přímo na místě a ihned.
Jaroslav Fischer

Tomáš

Älteres Paar, 12.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Park, naštěstí pro hotel- stojí tam, kde stojí

  • Snídaně , recepční se na vás ani nepodívá a nedej bože aby pozdravila, toaleta v pokoji asi “20”cm vysoká, parkování před hotelem - jen když máte štěstí. Jednoduše za hodně peněz málo muziky, večeře v hotelu jsou bez polopenze téměř zapovězeny - “ přijďte si asi v osm, až roznesu polopenze, pak bychom vám něco uvařili, anebo si objednejte polopenzi...”

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Marta

Älteres Paar, 13.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Pěkný interiér.Kvalitní masáž i zázemí v lázních.Parkování perfektní.Velmi ochotná číšnice.Příjemná recepční v sobotu.Bohužel jména neznám.

  • Snídaně na nízké úrovni,jídlo v restauraci podprůměrné,chování číšníka nevhodné,někdy nevstřícnost v recepci,služby? Byly vůbec nějaké,nezjistili jsme.Vinárna nebyla v provozu.Hlučnost z parkoviště.Vůbec neodpovídá hotelům této kategorie.

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4

Josef Běžel

Älteres Paar, 9.2.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Jednou mi stačilo, příště sem určitě nepojedu. Lázně mi bych to určitě nenazývala.

  • Jeskyně byla fantastická.

  • Absence lednice, přestože v nabídce byla uvedena. Večeře a snídaně mizerné. Nebylo si kde dát oběd, všechny restaurace otevřený jenom pátek až neděle. Jela jsem o 1 den dříve, což na recepci absolutně nevzbudilo žádnou reakci, asi jsou na to zvyklí.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jaroslava Nováková

Einzelreisender, 14.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Monika Drašnarová

Einzelreisender, 7.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Bazén, sauna, hotel, prostředí Kašperských hor, Šumavské Lázně.

  • S ohledem na to že se jedná o čtyřhvězdičkový hotel, bychom nečekali stravu závodní jídelny před 20 lety. Bohužel nám zkazila celkový dojem z celého pobytu. Navrhuji vám zlevnit pobytový balíček a do pobytu stravu nezahrnovat. Hotel má jedinou výhodu a to, že v jeho podzemí se nacházejí Šumavské lázně, ale i tak se příště, až se do Kašperských hor vrátíme, ubytujeme jinde, např v hotelu Kašperk, který se nachází na proti, a do lázní dojdeme těch 30 metrů pěšky.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Lázeňské služby na vysoké úrovni. Stravovací služby na vysoké úrovni

  • Vybavení hotelu, sešlapané koberce, úklid na pokoji nedostatečný, včetně úrovně stlaní - iž při příjezdu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 26.9.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel

  • Nízké toalety.neochotný lázeňský personál

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Petra

Älteres Paar, 17.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Krásné prostředí, milý personál

  • Služby neodpovídají ceně. Pokoj nebyl uklizen za cely pobyt ani jednou, ručníky nám byly vyměněny až na požádání. Velmi skromná nabídka snídaňového bufetu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Vladimír

Älteres Paar, 24.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Neochotný personál restaurace...

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Anonym

Älteres Paar, 13.8.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Libuše Chládková

andere Gruppe, 6.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Přijetí velmi laskavé, vše perfektně připravené. ale velké zklamání při pohledu do koupelny, toaleta tak nízká, že starší člověk těžko vstane. Chybí jakékoliv madlo!!! Jiné připomínky k ničemu nejsou.

  • Vstřícné chování personálu nejen v hotelu, ale i na procedurách, v jídelně a pod. Šumava je krásná, bohužel v mládí nám nebyla tak přístupná pro blízký západ,jako dnes, kdy už nohy tolik naslouží.

  • Velké zklamání při pohledu do koupelny, toaleta tak nízká, že starší člověk těžko vstane. Chybí jakékoliv madlo!!! Mluvím o pokoji č.227, ostatní jsem neviděla..

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5