+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Parkhotel Kašperské Hory Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 556 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemné ubytování (pokoj hodne malý, ale útulný), bohatý snidaňový bufet, výborné večeře. Služby spa také velmi dobré, vhodně naplánované.

  • Byli jsme s celkovým pobytem, tj. hotelem, jidlem, spa službami moc spokojení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Jaroslava Nozarová

Älteres Paar, 25.9.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt byl velmi příjemný a to hlavně díky personálu, který se o nás staral, dále krásným a čistým prostředím a v neposlední řadě výbornou kuchyní. Mohu vřele doporučit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 23.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Personál byl příjemný. Chválím bazén, saunu a celkově lázně s wellness.

  • Chyběla nám na pokoji rychlovarná konvice, aby se dal udělat čaj. Večer restaurace měla otevřeno do 20h poté už nebyla možnost si cokoliv dát. Lednička by byla také fajn.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiřina Hradilová

Älteres Paar, 21.9.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Dobrá poloha hotelu , slušné snídaně

  • Hotel je zaměřen na wellness pobyty, my jsme tyto služby nevyužily takže nemohu hodnotit. Jinak personál nijak přátelský, pozdravu se nedočkáte, recepční vlažná , rutinně nás ubytovala, žádné přání hezkého pobytu, žádný dotaz na spokojenost při odjezdu. Kamarádce naúčtovala místo jednolůžkového pokoj pokoj dvoulůžkový , po upozornění na omyl následoval jen povzdech a dojem z práce navíc, ale nikoliv omluva. Na pokojích opravdu chybí lednice ( stesky na energetickou krizi mi přijdou jako výmluva ), klienti potřebují lednici už kvůli lékům (á jsem musela léky pověsit z okna a zachránilo mě jen chladné počasí ) pokoje se neuklízí, pouze se vysypává odpadkový koš. Toaleta je posazená velmi, velmi nízko, pro klientelu ,která hotel navštěvuje to může být docela problém, také chybí zvětšovací zrcátko v koupelně. Celkově mi hotel připomněl lázně tzv na křížek . Restaurace je víceméně jen pro hosty s polopenzí , jinak se najíte bud to v 17 hodin, nebo po domluvě večer. Nicméně když jsme večer do restaurace vkročily s přáním nalití dvou sklenek vína ,servírka na nás doslova vyštěkla : NEVAŘÍME!!!! Tak to už máte po chuti...... Podle mého názoru hotel neodpovídá deklarovaným čtyřem hvězdičkám , kde bývá trochu jiný přístup personálu a vybavení . Po přečteni předchozích recenzí jsem měla pocit, že jsem navštívila jiné zařízení,,,,,,po odjezdu jsme měly pocit NEVÍTANOSTI A LHOSTENOSTI personálu vůči zákazníkům. Ráda bych ještě poznamenala, že během pobytu klient nemá chuť řešit stížnosti , chce si odpočinout, cítit se vítán , ostatně na co si stěžovat.....na nevychovaný dospělý personál, na nesrdečnost, na neschopnost pozdravit ,na absenci lednic, která bude vysvětlena energetickou krizí ???Mám srovnání s mnoha hotely, ale tento hotel už nikdy víc. Náhradou byla jen nádherná příroda Šumavy. Jiřina Hradilová

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Zdeněk Kotlařík

Älteres Paar, 20.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Personál totálně bez zájmu o hosty.

  • Catering na úrovni špatné závodní jídelny. K snídani jsou podávány pokrmy připravené hodně dlouhou dobu předem a jsou studené zabalené do fólie kterou se nikdo ani neobtěžuje sundat. Myslím že hotel tohoto typu by mohl mít výrazně lepší kuchyní nebo kuchaře. Celkově dojem z pobytu výrazně ovlivnil stav stravy

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Ilona Šimková

Älteres Paar, 18.9.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pobyt se nám líbil, se službami jsme byli spokojeni, rovněž tak velmi kvalitní gastronomie, s procedurami rovněž naprostá spokojenost. Já byla velmi spokojená s bazénem. Jen nás mrzelo, že máme pokoj umístěný na sever, byl tedy vzhledem k ročnímu období-září, docela tmavý.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnoceni pobytu.
Jaroslav Fischer

Anonym

Einzelreisender, 18.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
85 %
  • Byli jsme spokojeni.

  • Nízko umístěna WC míša, že které se vyšším a starším lidem špatně vstává

Persönlich
0
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jaroslav Toman

Älteres Paar, 14.9.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Prostředí a prostory lázní jsou originální. Přístup personálu byl vstřícný. Všechny procedury nám vyhovovaly. Ocenili jsme detailní informace k nim. Pobyt v bylinných lázních splnil naše očekávání. Budeme ho doporučovat.

  • Jedinečnost lázní, zvláště speleoterapie, energetický a meditační hotelový park a podávání borůvkového čaje během procedur. Pozitivně působil i genius loci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 13.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Organizace procedur.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme mnohokráte za Vaše hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer

Lenka Motáková

Älteres Paar, 13.9.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v sumavskych laznich byl krasny, krasna priroda, prijemny relax jak pri pobytu v hotelu i pri procedurach. Kasperske hory a cela Sumava proste nadhera,kde nacerpate spousty sil a energie.

  • Vse bylo skvele, veskery personal v hotelu se o nas staral s maximalni peci a vzdy s usmevem. Po celou dobu pobytu na nas dychala pohoda, moc jsme si odpocinuli.Dekujeme

  • Nemame co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme mnohokráte za Vaše hodnocení.
Jaroslav Fischer

Miluše Fárová

Einzelreisender, 9.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, velice se nám u Vás líbilo, příjemná obsluha v restauraci, úžasné děvčata na procedůrách, jediné co bychom trochu vytkli byl studený bazén. Přeji mnoho spokojených hostů. S pozdravem Fárová.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Bazén je automaticky nastaven na teplotu 27 - 28 stupńů. Přes 28 stupňů již nemůže jít, tam už se jedná o rehabilitační bezén, který má jiná pravidla provozu.
Jaroslav Fischer

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Krýda

Älteres Paar, 6.9.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • s pobytem jsme spokojeni, pouze cenu pobytu považujeme neúměrnou. Záchodové prkénko na pokoji č 210 nesedí na WC. Pokoj je tmavý.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu. Díky za nahlášení opravy. Bohužel podkrovní pokoje jsou všechny tmavší, než pokoje v I. poschodí. Také cena za podkroví je příjemnější.
Jaroslav Fischer

Anonym

Älteres Paar, 6.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 5.9.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Šumava je sama o sobě krásná....výletů se dá absolvovat nespočet :-)

  • Vstřícnost personálu, to se dnes vidí málo...

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Kosařová

Einzelreisender, 5.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Josef Ticháček

Älteres Paar, 5.9.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Služby nesplňují nabízenou kvalitu. Není k dipozici restaurace, ve které se lze navečeřet. Kuchyně pro hosty vaří dle nabídky pouze do 17.00 hodin. Po této době nám personál odmítl podávat i nápoje dle výběru. Vše je zaměřeno pouze na polopenzi hostů "lázní". K dispozici není ani bar ani vinárna. Ve vybavení pokoje chybí lednice s minibarem. Byli jsme prvními platícími hosty hotelu při jeho otevření a v následujících 90.letech jsme byli jeho návštěníky. Od té doby úroveň neuvěřitelně klesla. JUDr.Josef Ticháček

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Romana Kopecká

andere Gruppe, 4.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Příjemný personál a vkusně zařízený hotel

  • Poněkud vyšší ceny v restauraci než v okolních restauracích. Měli jsme polopenzi, řešili jsme oběd.. pití hrazeno zvlášť. Žádná nabídka pro vegany.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení pobytu. Ceny v restauraci odpovídají dnešním nákupním cenám surovin. Jídelní lístek není opravdu sestaven pro vegany a ani o tom neuvažujeme. Nemůžeme vyhovět všem stravovacím návykům. Jídelní lístek obsahuje zvěřinu, drůbež, bezmasá jídla apod.

Lenka Hejtmankova

Einzelreisender, 3.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S maminkou jsme si pobyt užily.

  • Se všim jsme byly spokojeny.

  • Není nic co bych negativně hodnotila.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Parkhotel Kašperské Hory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za hodnocení pobytu.
Jaroslav Fischer